Filosofie
Onderzoek toont aan dat, naast prijs en assortiment, de service één van de belangrijkste factoren is waarmee een vakhandelaar zich onderscheidt van de concurrentie.
Met service bedoelen we specifiek
advies, vakkennis, vriendelijkheid, snelheid, klantgerichtheid en een ruim dienstenaanbod voor de klant. Dit zijn dan ook kenmerken die in het bijzonder voor de veeleisende klant van de vakhandel zeer belangrijk zijn. Dit type klant koopt namelijk niet bij een discounter omdat hij het advies, de service en de garantievoorwaarden van de Premio-vakhandelaar weet te waarderen.
Dankzij een
transparante prijs, een ruim en
actueel assortiment, gekoppeld aan een vakkundig advies, een hoogwaardige, technische knowhow en een uitstekende service speelt Premio perfect in op de zeer hoge eisen van de
'smart shopper'.
Uit deze goede prijs/kwaliteitsverhouding resulteren tevredenheid en vertrouwen, wat de basis vormt voor een duurzame en succesvolle relatie met de consument.
Het belangrijkste element van de Premio-filosofie is dan ook: